معاون حوزه‌های علمیه:حضور فعال نیروهای انقلابی در فضای سایبر ضروری است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه، حجت‌الاسلام 'محمدحسن نبوی' روز سه شنبه در جمع طلاب فعال در فضای سایبری افزود: مهمترین وظیفه همه مسوولان و دلسوزان نظام و انقلاب كه در عرصه مجازی فعالیت می‌كنند، تلاش برای حضور گسترده‌ مردم در انتخابات و تشكیل مجلسی ولایی است.

وی اضافه كرد: مبلغان در عرصه جامعه و فضای مجازی باید تلاش كنند تا ملاكهای انتخاب فرد اصلح و ولایی را برای مخاطبان تبیین كنند.

نبوی تاكید كرد: هدایت عموم مردم به سمت انتخاب آگاهانه، تلاش برای ایجاد رقابت سالم بین افراد، تبیین و تشریح عملكرد جریان فتنه، مقابله و برخورد با جریان قدرت و ثروت در انتخابات، از دیگر وظایف طلاب و مبلغان در عرصه مجازی است.

وی همچنین از طلاب و روحانیان خواست تا خدمات، دستاوردها و فعالیتهای ارزنده‌ نظام و دولت جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح كنند.

معاون تبلیغ و آموزشهای كاربردی حوزه‌های علمیه اظهار امیدواری كرد: با لطف خداوند و تلاش همه‌ دلسوزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات مجلس با حضور حداكثری مردم فهیم ایران برگزار شود.

وی فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان بر ایران را در 33 سال اخیر بی‌سابقه دانست و تاكید كرد: درك و فهم عمیق رهبر انقلاب در برخورد با حركات دشمنان یكی از مهمترین عوامل پیروزی ما بوده است.

نبوی در ادامه، تلاش برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از رسانه‌های داخلی و خارجی‌ را یكی از اهداف مهم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست.

وی در تشریح میزان حضور و بهره‌گیری دشمنان از رسانه‌ها بیان كرد: مطبوعات یكی از عرصه‌هایی است كه دشمن تلاش جدی برای بهره‌گیری از آن دارد، ولی بخاطر نظارت نهادها و ارگانهای مربوط، چندان فرصت تخریب و توطئه پیدا نمی‌ كند.

معاون تبلیغ و آموزشهای كاربردی حوزه‌های علمیه، فضای سایبری را اساسی‌ترین و مهمترین جایگاه حضور و فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب دانست و گفت: بخاطر كنترل و نظارت كمتر، كم‌هزینه و ارزان بودن و تنوع حضور افراد در فضای مجازی، دشمنان برای حضور و فعالیت در آن برنامه‌های مختلفی دارند.

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: